Nya fotogenlampor Kundinloggning     Kundvagn     Till kassan    * Låga priser * Snabb & billig frakt * Enkel och säker betalning


Tillverkare


Sök fotogenlampor mm



Fotogenlampor - hem » Handla Fotogenlampor

Öppet köp
14 dagars öppet köp. Gäller oanvänd vara. Kunden betalar returfrakten. Frakt skall ske direkt till av Fotogenlampor.se angiven adress.

Beställ i tid till jul eller annan högtid
Leveranstiden varierar i delar av Sverige med längre leveranstid längst upp i norr och på gotland.
Du kan själv enkelt söka fram leveranstid till just din ort. KLICKA HÄR. Ange postnummer 28685 som avsändare och ditt postnummer som mottagare och klicka på "Visa tidtabell".
Tänk på att beställa i god tid. Fotogenlampor.se betalar inte ut någon ersättning för försenade frakter då frakttiden beror på transportören och ligger utanför Fotogenlampor.se:s kontroll.

Varor som är gulmakerade ej i lager och ligger som beställnings vara köpes kontant via kort eller plusgiro, ej faktura.

Frakt och leveranstider
Du kan själv enkelt söka fram leveranstid till just din ort. KLICKA HÄR. Ange postnummer 28685 som avsändare och ditt postnummer som mottagare och klicka på "Visa tidtabell". Vi skickar med Service Point. Ofta kan du hämta ut din leverans ännu tidigare än DHL anger med hjälp av ditt sändningsnr som du får automatiskt av oss via mail.

Alla ordrar skickas samma dag om de är beställda mot postförskott, faktura, delbetalning eller kortbetalning innan kl 14:00. Annars dagen efter.

Normal frakttid är 1 dygn.

OBS!

Fotogenlampor.se betalar inte ut någon ersättning för försenade frakter då frakttiden beror på transportören och ligger utanför Fotogenlampor.se:s kontroll.

Betalning
Vi använder Payson som tjänst för kortbetalning och banköverföringar. Systemet är helt säkert och betalningen verifieras ögonblickligen.

Du kan betala din order med Faktura, Delbetalning, Postförskott, Plusgiro, Visa eller Mastercard.

Om din order skickas med paket, brevpostförskott eller rekomenderat brev med posten skickar vi ditt Kolli-id med epost. Du kan använda det till att hämta ut din order direkt när den når din ort. Du behöver alltså inte vänta på en avi från posten.

Om din order skickas med DHL skickas ditt sändningsnr med epost. Anger du ditt mobiltelefonnummer i fältet för telefonnummer när du beställer skickas leveransbesked via sms. I annat fall med epost. Du kan med hjälp av infon hämta ut din frakt enkelt så fort den når din ort.

Mindre och lättare varor som tex. vekar eller mindre reservdelar skickas som brev för att hålla nere din fraktkostnad.

Vårt ordersystem räknar ut billigast möjliga frakt automatiskt.

Samtliga lampor och reservdelar kontrolleras och synas noga innan de skickas.

Vi har ett års garanti för fabrikationsfel på samtliga varor.

Betalningssätt - Information

Kortbetalning - Avgiftssfritt. Betalningen genomförs snabbt och säkert och leveransen sker snarast möjligt.

Plusgiro - Avgiftsfritt. Betalning i förskott via plusgirot. Information om hur du betalar till vårt plusgirokonto fås direkt efter genomförd order. Normalt sett sker överföringen inom ett dygn. Leverans sker så fort pengarna är oss tillhanda.

Postförskott - Postförskottsavgift 100kr. Betalning sker samtidigt som du får varan.

Faktura - Fakturaavgift 29kr. Leveransen sker snarast möjligt. Fakturering sker av Svea Ekonomi. Fakturan skickas i separat utskick direkt från Svea Ekonomi.

Varor som är gulmakerade ej i lager och ligger som beställnings vara köpes kontant via kort eller plusgiro, ej faktura.

Delbetalning - Avgiften är olika beroende på totalsumman och visas i kassan. Fakturering sker av Svea Ekonomi. Fakturor skickas i separata utskick direkt från Svea Ekonomi.

Varor som är gulmakerade ej i lager och ligger som beställnings vara köpes kontant via kort eller plusgiro, ej faktura eller delbetalning.

Transporter

Vi använder oss av DHL och Posten som transportörer.  DHL är vår huvudtransportör och hämtar paket hos oss varje dag.

Transportskada

Transportbolaget som fraktar varan är ersättningsskyldigt för transportskadan. För att ersättning ska utgå kräver transportbolaget att skadan på varan uppvisas på utlämningsstället så fort som möjligt efter leverans, med allt sitt emballage.Upptäcker du skador på paketet skall du alltså omedelbart anmäla detta till postkontoret eller annan transportör och göra en skadeanmälan.

Hämta inte ut ett skadat paket utan gör en skadeanmälan på plats.

Upptäcker du inte skadan förrän du öppnat paketet, och skadan är av den art att den kan hänföras till postens eller transportföretagets hantering, skall du kontakta dem och göra en skadeanmälan. Om eventuell tvist med posten eller transportföretaget inte kan lösas, tar du kontakt med oss på
och skickar till oss de bilder och den dokumentation som du skickat till transportören.

Varken vi eller transportörerna ersätter varor för att du som mottagare påstår att varan är trasig, om du inte bevisar att skadan har uppkommit under färd genom att du visar upp varan med allt medföljande emballage på utlämningsställe samt att du dokumenterar skadan genom fotografi.

I vissa fall nöjer de sig med att varan vid utlämningstillfälle fotograferas, med allt sitt emballage, så att skadan på varan samt eventuell skada på emballage tydligt framgår av bilden.

Om du exempelvis väntar 10 dagar med att packa upp din vara kommer transportbolaget tyvärr inte att ersätta dig, eftersom att de gått för lång tid. Packa upp varan så fort som möjligt!

Samma villkor gäller även då du vänder dig till oss för att din vara är defekt.

Reklamation

Om din produkt skulle vara defekt ska du fotografera din vara och på så sätt tydligt dokumentera skadan och efter detta skicka bilderna till oss på
 
så snart som möjligt så att vi kan lösa problemet.

 

 

 


 

Köp belysning säkert
Köp belysning säkert
Lampor frakt

Nya fotogenlampor Nya fotogenlampor



Nyhetsbrev

E-post:

 Beställ
 Avbeställ